Recenze (151)
Vodník (2019) (seriál)
Z meho pohledu skutecne nedocenena krimi serie. Vynikajici scenar, skvely Neuzil a podmanivy, presne trefeny hudebni doprovod. Tohle si zaslouzi mnohem vic nez aktualnich 74%. Spolu s 1.Labyrintem nejlepsi porevoluci krimi serie.
Kukačky - Epizoda 6 (2023) (epizoda)
Zatim nejlepsi dil 2.serie, vsichni hraji jak o zivot, od kluku az po Kostku se Svormovou.. skvele.
Kukačky - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Tohle je vazne tak hezky, spravne pomaly a citlivy serial.. za me vstup do 2.serie super..
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Za Vetchyho a Vercu 👍***
Monstrum (2022) (seriál)
Po shlednuti dokumentu "Rozhovory se zabijakem: Jeffrey Dahmer" snizuji na 3 hvezdy. Dokumentarni styl mi sedel vice..
Pozadí událostí - Střet zájmů (2022) (epizoda)
Boze boze
Pozadí událostí - Pozadí událostí (2022) (epizoda)
Za me fakt zatim hodne hloupy.. chjo. Heeej, a neni tam malo gayu? A proc to nema duhovy titulky? A proc se tam jeste nenechal nikdo preoperovat? Jo to se mozna jeste dozvime v dalsich dilech, ze Katarzia byla puvodne ON.. A taky vic tech vulgarit prosim a vic sexu.. At maji vsichni ten nedelni vecer dokonale vyzivny. Diky. P.S. Fakt divna doba..
Ty Brďo! (2015) (pořad)
Skoda toho prilis rychleho tempa, jinak skvely porad, ktery bych jako maly hltal ostosest.
Špioni na sněhu (2018) (TV film)
Dokument prilis zamereny na samotnou techniku nataceni, jakkoli ta nam nabizi unikatni zabery. Ale rusilo to.
Nevina - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Ctyri a pul.. hodne dobrej rozjezd 😮