Oblíbené filmy (8)
Sedm (1995)
Trainspotting (1996)
Osudový dotek (2004)
Requiem za sen (2000)
Requiem patri mezi moje NEJ! Opravdu vynikajici dilo! Pro me do te doby temer neznami herci predvadeji famozni vykony a to, co vam film v behem hodiny a 3/4 naserviruje, nenecha nikoho klidnym. A pritom se dej rozjizdi tak zlehka a atmosfera prvni pulhodinku neni nijak divoka, prijde vam, ze to bude dalsi filmek o drogach s konecnym moralnim ponaucenim. Ono to vlasnte i neco takoveho nabidne, ale rozhodne ne vsednim zpusobem. nejlepsi na celym filmu je pak posledni ctvrthodinka, kdy film briliantne graduje a zaradi se tak mezi tech nekolik malo,kt. me "zarazily" do kresla!
Mlčení jehňátek (1991)
Americká krása (1999)
Temný rytíř (2008)
Od prvni projekce uplynulo nekolik mesicu. Skoda, ze jsem si uz tehdy nepockal a dychtive sahl po tom prvnim co se objevilo. Byla to chyba, ale jsem rad ze jsem se po case k tomuto snimku vratil, uz tehdy me zaujal, ale nezanechal neco tak silneho jako v poslednich dnech, kdy si ho poustim dokola a nejsem stale nasycen emotivnich, akcnich, vtipnych fazi...uzasneho hudebniho podbarveni a "nekompromisne genialniho" Jokera. A Christian Bale, kt. je tak trochu zapominany, uz delsi dobu dokazuje, ze je vynikajici herec a rozhodne nezklamal! Klobouk dolu pred timto dilem. Ma to jednoduse "smrnc". Na zacatku nasednete vlaku, ktery nema zastavy a jen se riti k cili zavratnou rychlosti. A prekvapive nezastavi ani na konci filmu;) Uz ted jsem v ocekavani, co prijde dal, ale bojim se, ze Temny rytir si nasadil tak vysokou latku, ze v dalsim pokracovani to bude mit nesmirne tezke alespon se ji priblizit.