Recenze (43)
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Jaj, kolikrat jsem se u tohodle jako malej nasmal! ^^
36. komnata Shaolinu (1978)
No jeeje, na tenhle filmek jsem narazil po X letech a vzpominam si, jak me jako maleho kluka dostal...:) Neverim ale tomu, ze bych u tak vysokeho hodnoceni zustal i po tolika letech:)
Absolvent (1967)
Neni to proste az tak uzasne...jednoduse jsem od Absolventa cekal vic a nicim me neprekvapil, ani si neziskal. Za Hoffmana 3,5.