Poslední recenze (18)
Šógun (2024) (seriál)
Příručka vyšší manipulátorské. Ufff, politika nebyla nikdy tak jasně ukázaná. I po celém seriálu mi není zcela jasné zda-li zloun (byrokrat) byl tím pravým zlounem. / Seppuku jsme si prožili hodně reálně. Nevěděl jsem, že i v Japonsku se používal "sekundant". Považoval jsem to slovo jako označení osoby v evropských půtkách. / Princip povinnosti (k životu, ve společnosti) zde byla jasně definována. Slovy i činy. / Excelentně udělané titulky (bílé anglické, žluté japonské). / Jediná věc, které mi vadila (kromě přísné seriálovosti - vydávání každého dílu až po týdnu) byl příliš ostrý střih mezi scénami. / Přál bych si podobně tvořené seriály/filmy/příběhy. Pečlivé, domyšlené, propracované. Děkuji za něj. Ukládám si jej pro další shlédnutí. / BTW: Cosmo Jarvis (když pominu příjmení AI Irona Mana) má velmi zajímavý hlas. Někde jsem ho už slyšel. V nějaké hře? Víte? Mýlím se?
Stutz (2022)
Jeden z mála způsobů jak sdělit o čem terapie vlastně je, je ukázat ji. Ukázat prostředí, ukázat průběh, sdílet témata, dát poznat frekvenci komunikace. Ve filmu je probíráno spoustu témat (tak jako v životě) a je naznačena jejich provázanost. Jsem potěšen směrem myšlení terapeuta/psychiatra Phila Stutze a odvahou Jonaha Hilla natočit film o "naprosté banalitě". Jejich závěrečné sdílení mi potvrdilo proč filmy zaměřené na vydělání peněz jsou tak plytké, a proč tyto filmy ("...a je mi jedno, co si o něm lidé myslí..."), které jdou ze srdce a lásky jsou tak hluboké. / Nástroje, zde použité, jsou nástroji, které považuji za užitečné. Film si ukládám a budu jej doporučovat pro inspiraci (a samostatnou práci)
1670 (2023) (seriál)
Velké překvapení! Svěží, zábavné, vtipné. Rozumím polštině a díky tomu jsem si užil bez degradujícího českého dabingu. Jen více takovýchto počinů!