Recenze (248)
Mission: Impossible III (2006)
HUNTA SOM SI KONEčNE ZAMILOVAL!!!!!
Najväčšie kriminálne prípady Slovenska (2006) (seriál)
Surová skutočnosť. Tí čo kecajú o relistickosti a múdro kývajú veľkými hlavami a toto je u nich pokladané za nič, tak potom neviem čo je pre nich dostatočne real. Teda brutalitou príbehov to predháňa Sedem
Paprika (2006)
Ďaľší šikmácky animovaný šit. Už mi to pomaly začína liezť hrdlom......
Po hlavě... do prdele (2006)
Keď som prstom hladal v nose a v bulletine narazil som na stupídny názov Born into shit. Povedal som si: J*bali to psy, idem na to, uvidím, možno sa pošťastí. Ale až takýto konský klobás som nečakal. Dobre mi to sadlo.
Poslední mise (2006)
Na nemcoch sa mi nepáči, že vo svojich filmoch robia scény prevrátene. To znamená ža na úvod je tu bombastická naháňačka ulicami s kotúľajúcim sa džípmi a perfektnou kamerou ( táto scéna je ako z Kuriéra, fakt perfektná ), ale finálna scéna( keď už asi produkcií došli prachy ) je pobehovaním s kušou po starých skladoch. Prvá štvrťhodinky vás navnadí, zvyšok ubije a debilný záver vám treskne tehlu o hlavu. A to som si myslel že už Klaunovským šitom odzvonilo.
Sejmi eso (2006)
.
Superman se vrací (2006)
Funkčné retro, málo akcie, perfektná hudba, poriadne drahé, ale veď to vie najlepšie ošklbaná produkcia
Susedia (2006) (seriál)
4woody: Zlatko, zamysli sa nad tým čo píšeš a neodsudzuj celý národ za to že pár ľudí s hlúpym ponímaním humoru, tu tento seriál vynáša do nebies......
Zastav a nepřežiješ (2006)
Po druhom vzhliadnutí na DVD mením hodnotenie z troch na štyri a pol. Na to že to bolo natočené za šupku, je to fakt nárez!!!
Batman začíná (2005)
Najlepší Batman.