Oblíbené seriály (6)
Dallas 63 (2016)
Pekne natocenej sci fi serial o atentatu na JFK. Dobra atmoska 60. let, hodne me to bavilo!
Mandalorian (2019)
Přátelé (1994)
Srdcovka… postupem casu stale stejne zabavna!
Lovci duchů (2005)
Za me asi nejlepsi serial svyho zanru.. nevidel jsem lepsi serial co by se tykal mytologie nebo proste andelu, demonu a tak podobne duchu a jinych svetuu! sleduju to od malicka a asi to nejlepsi ze ten serial stale běží ikdyž se teď chystá poslední sezona.. Super herci a pribeh!! Carry on my wayward son!!