Oblíbené filmy (10)
Prokletí domu Hajnů (1988)
podle mě nejlepší psychologický film z české produkce, hned následován Petrolejovými lampami
Profesionál (1981)
Tenkrát na Západě (1968)
Dům k pověšení (1988)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Indočína (1992)
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Čtyři dohody (2013)
Fakt úžasný, přidávám do top 10.