Oblíbené filmy (10)
Magická hlubina (1988)
Tento film je pre mňa zážitkom na cely život, zanechal vo mne nezmazateľnú stopu. Vraciam sa k nemu znovu a znovu, ako k droge ktorej sa nedá zbaviť... Viac nemám čo dodať.
Mechanický pomeranč (1971)
Amélie z Montmartru (2001)
Bláznovství (2008)
Krása.