Recenze (21)
Villa Lucia (2023)
Veľmi slabé, miestami som sa až cítil trápne za tých hercov….
Creed III (2023)
I got Loyalty, got royalty inside my DNA, yeah...! (kendrick lamar - DNA. , song z traileru Creed II) Creed III ma miestami svoju vlastnú DNA, s vlastným, doteraz nevysloveným príbehom Donnieho minulosti. Perfektny režijný debut podľa mna. Séria filmov Creed je pre mňa srdcovka, vzostupy, pady, tajomstvá z minulosti, samozrejme s náložou dobrych songov a stale novych a zaujimavých tréningových metód. A teraz neviem, bude o pokračovať alebo to bol nateraz koniec zo série Rocky/Creed?
Air: Zrození legendy (2023)
Mám jeden názor - najlepšie príbehy píše sám život. Ja už tiež zvažujem že o tom svojom napíšem knihu, a možno sa niekto chytí a spravý z toho film, alebo seriál ....
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Na Johnyho a stále da pozerat, 2krat zamyslat sa nad niektorími vecami netreba, vecer k trom pivám taký film bodne ako uliaty :D
Flash (2023)
Bol som veľmi zvedavý. Hlavne na comeback Keatona. Ale inak, mam z toho vláštny pocit. Bolo to o ničom a vlasne aj o ničom, farebne vybuchane dosť ale na nič. Cela ta séria po prvej Justice lague, až na Aquamana, slabý premier ide do - preč. Uvidime co stym spravý stážca galaxie.
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
No je to celé zle, tešil som sa na ďalší seriáloví príbeh zo sveta Zaklínača, ale čo rok tak je to horšie. Prva seria Zaklínača síce chaoticka ale dobráa, druha vlastne nepriniesla nič podstatného, len sme zistili že tatko Ciri je živý, a teraz (po hroznej vizualnej stranke, pripominalo mi to serial Hercules z 90-tok) bolo najzaujimavejsich poslednych par secund Blood Origin v ktorom je samozrejme podstatna zas len Cirila.
Bullet Train (2022)
Prijemne som sa zasmial a zabil trochu čaasu, to som potreboval
Dalších 365 dní (2022)
Myslel som že po katastrofálnej dvojke sa už dno nebude dať hlbšie preraziť, no podarilo sa. Tento film my viac pripadal ako spleť rôznych reklám spojených do 2 hodinového celku. Scéna kde ho ,,dráždila´´ pri jeho stretnutí s mafiánmi mi prišla ako reklama na Clavin , ďalšie scénky v kaviarni ako na kávu od Tchibo a párty v kluboch….. škoda reči …. Samé sex scény ako v treťotriednom porne…. Dávam si otázku o čom to vlastne bolo, a ma byt ešte dalsia časť??? Prečo? Načo? To tý herci fakt nečítajú scenár? Alebo im je to jedno?
Wonder Woman 1984 (2020)
Ach jaj. To co bolo?? Myslel som ze filmy od WB a DC pôjdu len hore, očividne sa stále dá klesnúť ešte nižšie. No, 150 minútová nuda.
After: Přiznání (2020)
Po pozretí filmu, mam zmiešané pocity. Nijako ma neohuril, a bol som aj trocha znechutený. No to nebol z filmu, ale z tých 15 ročných dievčat ktoré tam miestami pistali a vzdychali ako zmyslu zbavené. To ma dosť vyrusovalo a aj napriek upozorneniam pokračovali vo svojom ,,ohmkani''. Ale radšej by som do budúcna dal prednosť nejakému pokračovaniu 50 odtieňov ako tomuto.