Recenze (78)
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Toto mě odbombilo...
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
Měl jsem tu čest sledovat pár dílů v originále... Pánové všechna čest - nenechte si to ujít!!! :)
Lekce Faust (1994)
Musim říct jen:"Hrozný mor, pěkná masáž mozku!!!"
S nasazením života (1993)
Dost dobrý film s nekompromisním agentem Eastwoodem. No mě hlavně uchvátil Malkovich v roli nelístostného, inteligentního a šíleného zabijáka!!! Enem škoda je, že Petersen se scénaristou nevypustilli některé dialogy a scény, které se příliž nehodili, respektive udělali z vážného dramatu frašku a ohrané klišé... třeba ta pseudopostelová scéna s Russsovou... jinak se to dá...
Nenávist (2004)
Výborný horor, kde je stále důvod se bát... Neustálé napětí a skvělá hudba jej dělá opravdu děsivým... Škoda toho konce, kdy to autor opravdu přehnal, jinak by bylo pět hvězd bez debat :-)
Oscar (1991)
Musím uznat všechna čest pane Landisi, teda šéfe... :-) Vskutku povedená komedie, navíc je třeba ocenit i kvalitní výkon, jindy akčního, tentokráte vážného S. Stallona
Škola zlomených srdcí (1994) (seriál)
Asi můj nejoblíbenější s teenagerovských seriálů z dětství - není co dadat, jen že Bolton měl fakt dobrý účes...
Kouzelná země skřítků (1999) (TV film)
Asi skoro nejlepší a nejhezčí americká neanimovaná pohádka...
Bubba Ho-tep (2002)
Nejrozporuplnější film jaký jsem viděl. Sledovat dva důchodce zápasit s egyptskou mumií někde v Texasu - divné a člověk by si řekl, že je to hrozná blbost... Na druhou stranu - vnitřní monology "Elvise" nebo dialogy s "Kennedym" donutí každého přemýšlet nad stářím, nad těma lidma atd. Chtěl jsem dát šalamounsky tři hvězdy, ale i teď po pár dnech ten film ve mně něco zanechal... Nejde o komedii (i když scéna na konci v parku...) ani horor, ale o velmi smutný příběh...dobře natočený...
Spoluvina (2000)
Jde o další výborný herecký výkon Jonnyho Lee Millera známého především s Trainspottingu. Navíc děj je zasazen do výborného prostředí severního Skotska. Dojal mě i netradiční happyend...