Recenze (78)
Saw: Hra o přežití (2004)
Opravdu skvělý thriller, který patří k nejlepším vůbec. Zajímavý nápad se povedlo filmařům výborně zrealizovat... neustále vás nutí o vaši pozornost bez chvilek nudy... navíc závěr, kdy to opravdu graduje nese s sebou spousty překvapení...
Sestry v Londýně (2001)
Kvalita filmu je samozřejmě špatná, ale tak dvojčatům dávám hvězdu :-)
Sexuální rekonstrukce (2003)
Dost chabá komedie, či co to mělo být... Snad jen zavěrečná scéna s Rachel Weizovou o jejím projektu byla docela obstojná a drsná, ale jinak nuda nad nudu...
Slečna Drsňák (2000)
Nic proti Sandře jako Miss - zas tak škaredá není, ale jako tajný agent...
S nasazením života (1993)
Dost dobrý film s nekompromisním agentem Eastwoodem. No mě hlavně uchvátil Malkovich v roli nelístostného, inteligentního a šíleného zabijáka!!! Enem škoda je, že Petersen se scénaristou nevypustilli některé dialogy a scény, které se příliž nehodili, respektive udělali z vážného dramatu frašku a ohrané klišé... třeba ta pseudopostelová scéna s Russsovou... jinak se to dá...
Solaris (2002)
Kniha S. Lema Solaris je kvalitním dílkem sci-fi literatury, ale zfilmovat ji v kvalitní podobě asi není možné... Kniha nadprůměrná, film průměrný, herecké šance Clooneyho nadprůměrné, jeho výkon průměrný... jiné a tedy ani lepší zpracování jsem neviděl tudíž tři jsou akorát...
Space Jam (1996)
Ty dvě vězdy - to je za Bucks Bunnyho!!"
Spoluvina (2000)
Jde o další výborný herecký výkon Jonnyho Lee Millera známého především s Trainspottingu. Navíc děj je zasazen do výborného prostředí severního Skotska. Dojal mě i netradiční happyend...
Spy Game (2001)
Čekal jsem mnohem víc, zbytečně dlouhé natahování ničeho do nikam... Američani by neměli točit nic o zemích Xtého světa, vždycky to poserou jako třeba Bejrút!!!
Star Trek IX: Vzpoura (1998)
Tento díl zdaleka nepatří mezi špičku "Star treků", ale i tak to byla slušná podívaná...