Poslední recenze (121)
Fallout (2024) (seriál)
Dojem z první série je vcelku dobrý, ač je zbytečně utápí ve snaze narvat co nejvíce referencí z her a druhá část série je pomalá, nudnější, bez prakticky jakéhokoliv překvapení. Celkově to není špatné, ale závěr stál za prd a popravdě bych si raději zahrál znovu Fallout 1 a 2, než si někdy pustit tento seriál znovu.
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Takový krátký, nízko rozpočtový Grandhotel Budapešť.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Opět nádherně animované s výborným dabingem a stylizací, ale příběh a efektivita vyprávění většinu času kulhá na obě nohy. Ano, některé momenty jsou velice pěkně udělané, emoce stříkají na všechny strany, ale 5 minut ze 140 minutové stopáže nedokáže přebít tu neskutečnou nudu.