Recenze (52)
Policejní akademie 5: Nasazení: Miami Beach (1988)
Predchádzajuce dieli boli lepšie no nevadí .No veľmi ma mrzý že tu už nehra mahoney.
Policejní akademie 6: Město v obležení (1989)
na tomto dieli je hádam asi len najlepšie ked michael winslow prectiera že je robot . Ináč je to dosť nudné
Priateľky (2008) (seriál)
Odpad Odpad Odpa.Toto má akože nahradiť susedov?Predpokladám že sa tento trápny a nudný serial neudrží dlho na obrazovke.
Přátelé (1994) (seriál)
Vždy si nájdem čas na tento super seriál. Najsimpatickejšou postavou my je Joe Tribiany na ňom sa vie človek dobre zasmiať.Tento serial vyprodukoval už mnoho časti no takmer všetky sú super až na par vinimiek no tých je naozaj málo .
Roadrunner A Go-Go (1965)
Smoliar kojot má také skvelé plány no nikdy mu nevindú a večinou skončia tím že sa kojot ocitne v priepasti medzi kaňonmi.
Rowan Atkinson živě (1992) (TV film)
Super super super a ešte raz super. Rowan sa znova ukázal ako ten najlepši komik na celom svete.
RRRrrrr !!! (2004)
Tento film ma len veľmi slabo bobavil.Bolo tam pár vtipných hlášok no aj tie sa stále len dokola opakovali. Nerozumiem ako sa nato mohol dať nahovoriť Gérard Depardieu.Tento film je hanbou francuzkeho humoru.
Santa je úchyl! (2003)
Santa ukázal svoju pravú tvár.:) 40% textu sú nadávky,bez nich by to nebolo ono. Neslušné výrazy v nesprávvnom čase na nesprávnom mieste robia tento film originálnym. Pochybujem že by nejaká televízna stanica zahrnula tento film do štedrovečerného programu.
Scary Movie 4 (2006)
Myslel som si že to bude lepšie no nebolo to až také hrozné lenže trojka sa stímto nedá porovnať určite bola lepšia. Jet o krátky oddichový film. aspoň že si tam zahral aj o´neal
Sestry na Bahamách (2001)
Veľmi chabý dej. Nebyť tej poslednej zápletky tak by som si myslel že je to dovolenkové video sestier Olsenových. Film ako skoro každy v ktorom hrali stále o tom istom. Idú na dovolenku zamylujú sa a na konci filmu chytia zločincov.