Recenze (339)
Blbý a blbější (1994)
No tak proč tenhle film má 72%,to mi hlava nebere. Neviděla jsem nějaký jiný film? Nejhorší role Jima Carreyho,to jako na 100%. Při sledování ani známka po nějakém humoru,můj (ne)smích to teda dokazoval.. Nesmyslný děj,nesmyslný humor,nesmyslný všechno. Ráda se zasměju,ale když není u čeho,tak je to těžký. Aspoň jedna hvězdička za úctu ke Carreymu,i když teda nevím,nevím..
Bohemian Rhapsody (2018)
It left me speechless!! Rami Malek by si zasloužil Oskara,blonďáček Ben Hardy je naprosto nádhernej,Gwilym Lee vypadá absolutně jako Brian May,Mazzello je přesně ten týpeček,kterýho chcete za kamaráda, a všechno je tak,jak má být. Písničky znáte všechny,ani nevíte jak,a slzy vám potečou potůčkem,taky nebudete vědět jak.
Bosé nohy v parku (1967)
Redford a Fonda jsou spolu prostě skvělí! Taková svižná romantická komedie,kterou neuvidíte jenom jednou. ,,Six days does not a week make.’’
Coco (2017)
To byla nádhera! Asi nejkrásnější animák,který jsem za poslední dobu viděla! Nekonečně dojemný,nádherný,vtipný a originální film o ,,druhém břehu’’,který vás prostě musí nadchnout. Písnička ,,Remember me’’ a další jsou jen třešnička na dortu!
Contratiempo (2016)
Na konci totální husina. Bomba.
Co s láskou (2014)
Na mě trošičku kýčové,ale přesto mě konec dojal.
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Miluju takový ty filmy,co nemají nějakou extra zápletku,plot twist ani nejnevšednější děj,ale jsou prostě krásný a mají něco do sebe. Tohle přesně je jeden z nich. Úplně jsem si tu zamilovala devatenáctiletého diCapria,kterej to zahrál prostě perfektně! Lehké,milé a úsměvné. And thats what I like!
Cry-Baby (1990)
Netajím se tím,že miluju Johnnyho Deppa a rock'n'roll. Když se tohle spojí,musí vzniknout prostě něco,co se mi bude líbit. A fakt to tak je. Hezky krejzy muzikál,kde je neuvěřitelně moc skvělých písniček (personally muj favorit je Please Mr. Jailer) a hned máte chuť si jít zatancovat. Aspoň já teda!
Čára (2019)
''You think your life is hard? I'm a high school junior wearing size 13 Nikes.'' Netflix dokáže vycucat z prstu úplně každej nesmysl,ale tohle nevymyslíš,prostě. Film, který ze 186 centimetrové holky udělá gigantickou obludu, která se cití nejistě kvůli své výšce a dokonalé malé sestře, která vyhrává miss. Celkem relatable,že. Jsem se zas nasrala tyvoe, hodina a čtyřicet minut úplně v řiti. Těžko věřit,že Steve Zahn z Tall Girl je ten samý Steve Zahn, který exceloval v Temném úsvitu. Plno klišé, trapných vtipů a sračkoidní hudby. Ať zas ale nejsem negativní, Griffin Gluck byl skvělej. Neobsadit ho, asi ten film nedokoukám.
Černé zrcadlo - Arkangel (2017) (epizoda)
Jodie Foster se předvedla! Jo a Owen Teague? Love!