Recenze (65)
Švindlíři (2003)
Dal bych víc než šedesát procent, ale bohužel už v tom filmu není čemu je dát.
Slavnosti sněženek (1983)
Škoda že už se takové české filmy (skoro) netočí.
Sladkých sedmnáct (2002)
Čistý průměr.Jinak nunka to dobře vystihla.
Repli-Kate (2002)
Nápad by tam byl, ale chtělo by to vyměnit herce, režiséra a napsat lepší scénář.
Planeta opic (1968)
Pro leckoho překvapivá pointa v závěru. Mimochodem: další film který Simpsonovi zparodovali -> 5.serie 15.díl Hrdinný kosmonaut Homer.
Ochránce (2005)
O dost horší než Policajt ve školce. Doporučil bych to jen dětem do šesti let, všichni ostatní se budou dost nudit. 20 % za Lauren Graham.
Zjizvená tvář (1983)
Postrádal jsem vývoj postavy ve smyslu stoupání po společenském žebříčku. Příběh se mohl víc zabývat profesním růstem dealera od malé ryby po velkého šéfa.
Táta na plný úvazek (2004)
Několik scén dává znát, že to režíroval mistr nekorektních komedií, ale zbytek je hollywoodský průměr, který mohl natočit jakýkoliv nadanější tvůrce. Plusové body za scénu v restauraci a pár hlášek.
Úsvit mrtvých (2004)
Oscarové veledílo v porovnání s Resident Evil 2.
Agenti nula nula (2004)
Zábava? Nula Nula.