Recenze (6)
Nene (2022)
Na konci filmu jsem mohl říct jen jedno NENE !
Stín v oblacích (2020)
Jak už bylo řečeno po hodně bídné WW84! tohle je taky mega úlet ale bavilo mě to 100x víc než ta Galdotka ! škoda že to není v Cloverfield universum ten gremlin byl dobrej parchant ! :D
Vetřelec (1979)
Bylo mi 6 let a počůral sem se u toho !!!!
Sebevražedný oddíl (2016)
Suicide Squad : Životní role Margot Robbie :) Jared jako Joker skvělej ale málo !! Will hodně dobrej Kinnaman ušel ale pár vystřiženejch scén!!! záporáci se opravdu nepovedli !! nevyužitej potenciál postav Katany,Killer Croca a Bumeranga El Diablo nebyl až tak špatnej :) a na konci ta akční scéna Deadshota a k tomu ta jeho dcerka malej výtlem :D :D jako flashbacky Harley byly boží takže nejlepší na filmu Harley,Joker a Deadshot
Temný rytíř (2008)
Best Movie Ever !
Joker (2019)
Oscar goes to........