Poslední recenze (74)
Scény z manželského života (2021) (seriál)
Tak toto bol prúser jak mraky. Päť častí neustáleho kecania, jedno prefiknutie a desná nuda o tom, ako to dnes bežne chodí, keď žene v rokoch rupne v bedni, koľko takých poznám len ja... Chlap dilino na n-tú taktiež, tiež koľkých takých poznám... Nedalo sa na to pozerať a piatu časť som dal len tak tak... Tie hodnotenia tu musia dávať kravy a somárikovia, ktorí niečo podobné zažili a zažívajú, resp. toto strpia, lúza...
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Na pôvodné snímky som bol ešte v starom kine, ktoré dnes už neexistuje, v časoch keď som bol malý Pajo. Do Odkazu na 40 rokov staré klasiky sa mi ale vôbec nechcelo už kvôli tomu, že to má dve hodiny. A ono sa toho veľa ani nedeje, no čas celkom rýchle pri filme plynie. 3* za Odkaz + 1* za retro spomienky z detstva, "všeho všudy" 70%
Noční koupání (2024)
Suchý námet, z ktorého sa ani bohviečo vyťažiť nedá. Bazén, ktorý lieči a zároveň si so sebou niečo berie. Horor to videlo tak z Gerlachovského štítu, a thriller z Lomničáku... Hodina a pol života premárnená, toto bolo asi za trest = 30%