Poslední recenze (5)
Obchod na korze (1965)
Stduji film a vlastně ani poté, co jsem se na film znovu podíval, neshledávám důvod k tomu, aby získal Oscara. Jediný, kdo si zaslouží za mě superlativy je pan Kroner, nehorázně mě štvou někteér zdlouhavé scény, u kterých jsem usínal. Dle mého dvojice Kadár Klos natočil minimálně jeden mnohem zdařilejší snímek - Smrt si říká Engelchen.
Četníci z Luhačovic - Pytláci (2017) (epizoda)
Jako zarytý fanda humoresek dvě hvězdy, více ani smykem, ale to se zatím těžko celé hodnotí s nadhledem po prvním díle. Plusové body jistě za výpravu, Ondřeje Malého, Tomicovou nebo mladého Donutila, který mě baví. Dokonce ani ten případ nebyl tak prvoplánový, jak se mohlo čekat. Mínusové body za Jaškówa a Zedníčka. Robert Jašków je asi ten poslední herec, kterému bych svěřil roli vrchního v Luhačovicích (samozřejmě se nelze zavděčit všem, ale tak trochu dělám divadlo, tak to nejsou jen zcela plané řeči) - sice hned od úvodu je zřetelné, že jeho postava má být spíše nesympatická nebo přiblblá na vrchního strážmistra, ale stejně Jaškówa nebrat. Zedníček herecky celkem podařená práce, ale totálně mě rozčiluje ten akcent němčiny, za což nemůže Zedníček sám, ale ti, kteří si to vymysleli. Četníci z Luhačovic nesou jedno velké břemeno. Nevyhnou se tomu, že se budou srovnávat s humoreskami. Možná právě kvůli tomuto seriálu konečně procitnou hateři humoresek, které jim přijdou nudné, bez nápadu či vtipu. PS: těším se na pana Dobrého, doufám, že herecky nezklamen v dalších dílech.
Brigada - Brigáda (2002) (série)
Rusko neRusko, tohle je prostě seriál, který my natočit neumíme. Ten východ z toho úplně čiší. Když se řekne mafie, představím si zejména Sovetský svaz, potažmo Rusko, Ukrajinu a Itálii. Seriál mě baví od počátku, ale minimálně hvězdu navíc zaslouží skvostná hudba.