Recenze (693)
Náhradnice (2011)
Zapl jsem si to jen kvůli tomu, že tam měl být úžasný Dylan Moran, ale koukal jsem na to asi 50 minut (!!) a vyskytl se jen v krátké scéně v úvodu filmu a pak se již neukázal. Dal jsem tomu šanci i potom, co mi došlo, že on asi teda vážně nebude ústřední postava snímku, ale fakt se to nedalo. 30%
Na hraně zítřka (2014)
Slušnej blockbuster, ale zasáhlo mě to mnohem míň, než jsem doufal. Miluju žánr sci-fi a hrátky s časem obzvlášť, ale ani Cruise, ani Blunt mi k srdci nepřirostli a znovu už se Na hranu zítřka asi nepodívám. Těžko říct, jestli by mi sympatičtější herci zvýšili úroveň zážitku. Možná vlastně jo, technický zpracování filmu bylo neskutečný a příběh taky nebyl vůbec špatnej, ale i tak mě to prostě minulo. Přesnější hodnocení, než současných přehnaných 86%, by bylo podle mě tak 70%.
Na Hromnice o den více (1993)
Nádhernej film, fakt skvěle udělanej, vtipnej, prostě taková srdcovka.
Nakonec zemře (2010) (amatérský film)
Nemám rád lekačky, ale tohle bylo nápaditý a chytrý. Na rozdíl od odkazu, který do svého komentáře přidal pan Hnědý >:(
Napoleon Dynamit (2004)
Film je jedním slovem bombový. Nechápu ta (relativně) nízká hodnocení, protože mě hlavní herec, příběh i vše ostatní dostalo. I celkový námět je cool. A dance scéna na konci je legendární! To se prostě musí vidět. 97%
Naruto: Záchrana snežné princezny (2004)
Čekal jsem propadák, ale nestalo se. Film si drží kvalitu nadprůměrných dílů seriálu a to už je co říct, protože seriál je výborný.
Náš vůdce (2008)
~~~~~ Přestože jsem věděl, že bude film v něčem unikátní, nečekal jsem, že mě zasáhne tolik. Skvěle promyšlené, drsné a kousavé drama, které vás donutí se zamyslet. ~~~~~~ Die Welle! 90%
Natočto! (1999) (pořad)
lepší než Neváhej a toč, ale i tak se to brutálně ohrálo a po ňáký době to bylo neuvěřitelně trapný. Ale ze začátku se mi to myslim i líbilo, takže tři.
Na území žen (2007)
Co tím chtěl básník říci? Vztahy hlavních charakterů nebyly moc hezky navozený, věci se děly v neurčitym rytmu, postavy jednají přinejmenším zvláštně a i když se film snažil řešit poměrně závažný témata, jako nemoc a smrt, mě to nebralo. Scénář se vcelku nepoved, bych řek. Meg Ryan mám moc rád, ale v tomhle (asi) nízkorozpočtovym filmu se mi nelíbila. Ani Kirsten vlastně. Všichni herci tak nějak klouzali po povrchu a jako by se do postav nevžili. Netvrdím, že je to nějak zázračně špatnej film. Jen je zmatenej, neví co chce divákovi nadávkovat, jak to podat a bruslí si v průměrnosti. A vyzní kompletně do ztracena. 50%
Návrat (2003)
Hodně minimalistický film se zvláštní náladou, která se mi fakt hodně líbila. Na můj vkus se toho stalo za celej film vážně až moc málo (proto nedávám plný počet), ale herci, interiéry a exteriéry, kamera a další věci se mi naopak zamlouvali. Měl jsem prostě pocit, jakože koukám na něco silně originálního a neokoukaného. 80%