Poslední recenze (32)
Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)
Dobré hodnocení dávám za díly s Mandem (5 a 6).
Titan (2021)
Upozorňuju slabší - nebo spíš normální - povahy: Ve filmu jsou zobrazeny brutální, ale opravdu brutální záběry (spoiler alert: třeba potrat jehlou do vlasů). Raději bych tento film smazal ze své paměti, kdyby to šlo.
Bílý lotos (2021) (seriál)
Minisérie o rozpadu našeho starého západního bílého světa. Myslím, že i proto ,,bílý lotos". Nicméně bizarnost jaksi negraduje a divák tak nutně nedojde kýženého efektu katarze nebo zadostiučinění, jak je tomu třeba u české Zkázy Dejvického. Tři a půl hvězdy. Edit: Druhá série vtipná, napínavá i víc divná, baví mě, ale pořád se z mě nepřehoupla nad 3,5.