Deníček (11)
Top top top
Tohle si tu taky odložím
Starej dobrej Blakkwood
Legendární track, na kterej se nesmí zapomínat. Zároveň doposud nejlepší věc, co kdy vydali.
Maniak & Vladimir 518 - Matroš
Randál!
Nejočekávanější filmy roku 2024
The Beekeeper ✓ (8/10)
To se mi snad zdá
Panenky na útěku ✓ (6/10)
Opičí muž
Boy Kills World ✓ (8/10)
Kaskadér ✓ (6/10)
Furiosa: Sága Šíleného Maxe ✓ (8/10)
Vrána
Mizerové: Na život a na smrt
Deadpool & Wolverine
Motorkáři
Lovec Kraven
Joker: Folie à deux
Horory:
Hlasy mrtvých
První znamení: Příchází Satan!
Abigail ✓ (7,5/10)
The Strangers: Chapter 1
Tarot ✓ (4/10)
Vetřelec: Romulus
MaXXXine
Speak No Evil
Never Let Go
Smile 2
Hellboy: The Crooked Man
Terrifier 3
Čistej hudební orgasmus
Mý dva oblíbení umělci Yzomandias a Nik Tendo vydali společný album Kruhy & Vlny, z kterýho jsem natolik unešen, že se musím podělit o nejlepší track :D
Filmy roku 2023. na který jsem buď zvědav nebo se těším:
Operace Fortune: Ruse de guerre ✓ (zklamání, od dvojice Ritchie x Statham jsem čekal větší jízdu, tohle je tak 6/10)
Medvěd na koksu
Zatmění
Bastardi 4: Reparát (dalo se na to koukat, ale už bych si to znova nepustil. Silnější 2/5)
John Wick: Kapitola 4 ✓ (splnilo mé očekávání, zatím film roku, 9/10)
Sisu ✓ (spokojenost, 8/10)
Hypnotik (menší zklamání, od Rodrigueze jsem čekal trochu víc, ale neurazilo, 6/10)
Rychle a zběsile 10 ✓ (naprostý nadšení, zatím společně s Wickem nejlepší letošní kino návštěvy. 9/10
Indiana Jones a nástroj osudu ✓ Nezklamalo! (7,5/10)
#annaismissing (6,5/10)
Jízda smrti ✓ (6/10)
The Expendables 4 (Super!, 8/10)
Horory:
Ono
Infinity Pool
Vřískot 6 ✓ (spokojenost, 8/10)
Evil Dead Rise ✓ (byl jsem si jist plnou palbou, nestalo se. Remake z 2013 se mi líbíl víc. Ale efekty a gore poctivý, to se musí nechat. Za mě 6,5/10.
Renfield (čekal jsem to lepší, ale neurazilo, 6,5/10)
Insidious: Červené dveře
Mluv se mnou
Pavučina
Sestra 2 (zklamání a celkem i slabota, zlatá jednička, 5/10)
Saw X (dostal jsem přesně to, co jsem očekával, 8/10)
Thanksgiving (Výborný, Eli Roth nezklamal, 9/10)
DogMan
Seriály:
Sexuální výchova - Série 4 (7/10)
Futurama - Série 8
#FREEKARLO!
#FREEKARLO!
Nejočekávanější filmy roku 2020:
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) ✓
Neviditelný ✓
Lov ✓
Guns Akimbo ✓
Téměř dokonalá tajemství ✓
Vyšinutý
Démon zatracení ✓
Slečna bestie ✓
Očekávané filmy roku 2019:
Skleněný
Potomek ✓
Mrazivá pomsta
Řbitov zvířátek ✓
La Llorona: Prokletá žena ✓
Pašerák ✓
Hellboy ✓
John Wick 3: Parabellum ✓
Syn temnoty ✓
Annabelle 3 ✓
Spolujízda ✓
Srážka s láskou
Rychle a zběsile:Hobbs & Shaw ✓
Dětská hra ✓
Anna ✓
Krvavá nevěsta ✓
To:Kapitola 2 ✓
Zlatokopky
3 from Hell ✓
Rambo: Poslední krev ✓
Národní třída ✓
Joker ✓
Zombieland 2 ✓
Doktor Spánek
Seriály:
Nepohádky
Očekávané filmy roku 2018:
Insidious: Poslední klíč ✓
Přání smrti (Death Wish) ✓
Fakjů pane učiteli 3 ✓
Rudá volavka ✓
Noční hra ✓
Oni 2: Noční kořist ✓
Gringo: Zelená pilule ✓
Kazišuci ✓
Predátor: Evoluce ✓
Upgrade ✓
DEADPOOL 2! ✓
Vadí nevadí ✓
Ant-Man a Wasp ✓
Sestra ✓
Hell Fest: Park hrůzy ✓
Venom ✓
HALLOWEEN ✓
Mladí zabijáci ✓
Ve spárech ďábla ✓
Seriály:
ASH VS. EVIL DEAD ✓
Preacher ✓
Očekávané filmy roku 2017
Kingsman: Zlatý kruh ✓
Resident Evil:Poslední kapitola ✓
Logan: Wolverine ✓
Leatherface ✓
Baby Driver ✓
TO (IT) ✓
matka! ✓
7 životů
Atomic Blonde ✓
Rychle a zběsile 8 ✓
John Wick 2 ✓
Proč právě on? ✓
Jigsaw ✓
Zabiják & bodyguard ✓