Recenze (75)
Farscape (1999) (seriál)
Mezi nenáročnými dobrodružnými seriály typu Star Gate, Charmed, Buffy the Vampire Slayer atd... je tento seriál něco jako zjevení, skvěle zahrané postavy, výborné dialogy a neuvěřitelná originálnosti. Pro mě určitě nejlepší seriál z těch horších seriálů:-)
Apocalypto (2006)
Až na trochu táhnoucí se začátek skvělý film, který v posledních 30 minutách neskutečně graduje!
28 týdnů poté (2007)
Konečně zase po delší době pořádná vyvražďovačka, které nechyběly nezapomenutelné sekvence (vrtulník, odstřelovači, úvod), tempo a hlavně spousta krve! Pokud jsem dal "Days" 4 hvězdy, tak "Weeks" musím dát 5 hvězd!
Nebezpečná rychlost (1994)
Až na ten mamutí skok a zbytečně protahovanej konec nemám co vytknout. Výborný akčňák!
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Klasika všech klasik!
Rain Man (1988)
Ani pravý autista by to nezahrál líp...:-)
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Je to roztomilé a příjemné. Shaun dokáže vykouzlit úsměv na nejedné dětské, ale i dospělé tváři. Což ocení hlavně rodiče, kteří se tak nemusí dívat na ostatní infantilní pohádky.
Casino Royale (2006)
Na Bonda dobrý...
Temný obraz (2006)
Na rozdíl od Renesance zde nevystřihli děj na úkor skvělé vizuální stránce, takže za 4*
Nejúžasnější videa světa (1999) (pořad)
Jelikož jsem škodolibý hovado, dávám za 4*:-)