Recenze (12)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
1-3 série plná palba. Poté už to ztratilo šmrnc a až na pár chvilek to šlo kvalitou značně dolů.
Gentlemani (2019)
Jedním slovem - Dokonalost
Westworld - Matka vyhnanců (2020) (epizoda)
5 hvězd je málo
Requiem za sen (2000)
Přesně takový film, který je výborný a zároveň tak velice odstrašující, že už ho nikdy nechci vidět.
Avenue 5 - I Was Flying (2020) (epizoda)
Neházejte flintu do žita. Po třetím díle to začíná hezky gradovat.
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Všechno ženě Filoméně.
O zapomnětlivém černokněžníkovi (1990)
Moment s transparentem “buduj socialismus” a Heřmánek na to, ať s tím jdou pryč je nezapomenutelný.
MasterChef Česko - Série 3 (2019) (série)
Libí se mi tento formát pořadu. Nelibí se mi, že se tam učastníci předhání v tom, kdo měl život víc na kosočtverec, nepatří to tam. Porota je sympatická, jen by to nemuseli přehánět s těmi city.
Desáté království (2000) (seriál)
Minisérie, na které jsem vyrůstal. Patří mezi velmi nedoceněné kousky.
Neuvěřitelný týden (2015) (pořad)
Politické satiry v Česku moc není. Tahle stála na panu Jablonském a docela se mi líbila. Chybí mi tu takový formát.