Recenze (49)
Joker (2019)
Excelentný výkon Joaquina Phoenixa...zaslúžil si Oscara za stvárnenie Jokera...dokonale zahral depresiu, radosť, hnev, beznádej až úplné šialenstvo...klobúk dole pred jeho výkonom...ale naďalej pre mňa ostáva film Temný rytier ako najlepší film v ktorom vystupuje postava Jokera
Columbo (1971) (seriál)
Otlčený Peugeot 403 z roku 1959, pokrčený baloniak, večne horiaca cigara, pes s menom "pes" a neviditeľná pani Columbová robia z tohto najdlhšie sa natáčajúceho seriálu (1968-2003) detektívnu klasiku
Bláznivá komedie (1990)
Jednu hviezdičku dávam za automechanikov na benzínke.
Tenkrát v Americe (1984)
Majstrovské dielo
Goldfinger (1964)
James Bond: Do you expect me to talk? Goldfinger: No, Mr. Bond. I expect you to die :o)
Věc (1982)
Prvý horor pri ktorom som chvíľami zatváral oči, odporúčam to pozerať v noci a sám v tmavej izbe, ach tie zimomriavky :o)
The Bugs Bunny and Tweety Show (1986) (seriál)
Nezabudnuteľné hlášky ako “Hey, Wat's up Doc?“ a “I think i saw a pussycat“.
Olympiáda Bolka a Lolka (1983) (seriál)
Jednoznačne najlepšie časti o Bolkovi a Lolkovi sú zo série Olympiáda. Diely z ostatných sérií ma až tak neoslovili.
Iba taká hra (1995) (TV film)
Na slovenské pomery celkom slušný film. Príbeh o dvoch chlapcoch a ich závislosti na hracích automatoch a drogách. Tri hviezdičky dávam filmu a jednu hviezdičku hudbe (Andrej Šeban, Oskar Rózsa).
Tommy Boy (1995)
Jednoznačne najlepší film Chrisa Farleyho. Film Tommy Boy ma vždy dokáže rozveseliť. Chris Farley zomrel vo veku 33 rokov na predávkovanie kokaínom a heroínom (speedball). Zaujímavosťou je, že takou istou smrťou i v rovnakom veku zomrel Farleyho veľký vzor John Belushi.