Recenze (634)
Chicago (2002)
Nic se nevyrovná mému diváckému zážitku, když jsem poprvé zhlédla Cell Block Tango...Pro mě vynikající muzikál, na první zhlédnutí geniální, a taky životní role Catherine Zeta-Jones.
Hodiny (2002)
Trojjedině skvělé dílo. Smekám před filmem, který svým závěrem, kdy sledujeme Virginii odejít dobrovolně ze světa a posloucháme její dopis manželovi na rozloučenou (to má být přece tak hrozně smutné, ne?), dokáže vyznít nakonec tak pozitivně a tak plný života.
Transamerika (2005)
Transamerika je vynikající film a Felicity Huffman je vynikající herečka. A pro Travelin´ Thru od Dolly Parton mám od té doby velkou slabost. Takže pamatujte: "Life is a journey. Bring an open mind."
Ďábel nosí Pradu (2006)
Pro ty, kdo si rádi přivoní k nové kabelce Hermes (nebo alespoň k čerstvému vydání časopisu Vogue, v němž je zmíněná kabelka na obrázku) je tenhle ďábelský film o módě nutností. Pro ty, kdo mají rádi některou z hlavních představitelek filmu, taktéž. A pak už zbývají jen ti ostatní, pro něž jsou ošoupané džíny casual wear a jména Oscar de la Renta nebo Ferragamo jim nic neříkají. Ale ti se mrknou taky, protože si alespoň rozšíří módní obzory a to nikdy neškodí. A můžou si u toho podupávat do rytmu KT Tunstall a zkoušet hádat, s kým že nakonec ta Andy skončí...