Recenze (162)
Doktor Strange (2016)
Pro mne nejlepší Marvel ! Ever ! a už se těším příští rok na dvojku !
Muž v ohni (2004)
Nechápu co se vám ostatním na tomto filmu líbilo. Kamera děs, scénář běs. Vykreslení některých, dle mého názoru, důležitých postav nula. Nikdy víc.
Útěk z Pretorie (2020)
Ach jo, chujovina s dřevěným klíčem...
MacGyver (1985) (seriál)
Boží, toto je můj superhdina !
Adventures of Christopher Bosh in the Multiverse (2012)
K L*S*D* jako dělaný...
Jupiter vychází (2015)
Tento film je vcelku rozporuplný. Na jednu stranu parádní efekty, super scifi lodě a vesmír. Na druhé straně něco jako teenage slátanina s dětmi. Značka scifi se vyskytuje velmi často u filmů které dle mého názoru mají k scifi daleko. Mám velkou potřebu po více titulech jako Černočerná tma a podobně. STrek i SWars stojí v posledních letech za velkou vyliž. Proto vítám každou snahu, pustit se s loděmi do kosmu. Námět a "universum" skrývá velké možnosti jen je využít. Týpek na antigravitačních bruslích, mi ze začátku připadal trochu trapně, ale zvykl jsem si a pak mu fandil.
Ztraceni - Série 1 (2004) (série)
Není to špatné, na rozdíl od ostatních mi flashbacky nevadí. Je to alespoň chvilková změna a útěk z ostrovu. Postavy jsou dobře vyrýsované. Některým fandíte jiné nemate rádi, další zase nechápete jak můžou být tak naivní a hloupí. Ostrov obsahuje divoké prasata kterým svítí oči, jednoho ledního medvěda, "šílenou" Francouzku, tajemného muže co nespadl s letadlem, a nějaký zavřený bunkr v zemi. Dál jsem zatím nedošel. Přežilo asi cca 50 cestujících, poznámé tak 1/4 o ostatních není v seriálu zmínka, jen že tam jsou a něco dělají. Neznámé jejích tváře a postupem času nejspíš zmizí. Mám půlku první série a zatím baví.
Karolína (2021) (TV film)
Není to špatné, ale žádné drama se nekoná. Je to o ženské , která prošla pubertou, umí se sama o sebe postarat a tak nějak ji to vyšlo. Myslím, že to více zapůsobí na naše druhé polovičky, najdou si tu pravou superhrdinku která k ničemu nepotřebuje chlapa. Nakonec ji stejně nějaký dostal. Gratuluji, tiše závidím některé věci a hodnotím 65% .
Zúčtování (2016)
Tak tento film mě hodně bavil, super akce "nadčlověka" účetního, Anna Kendric je moc fajn a hezký se na ni kouká. Dokázal bych si představit i pokračování, ale jen s Aničkou jako opatrovnici účetního.
Syn temnoty (2019)
Dobrý nápad, potenciál nevyužit, ale bavil jsem se celou dobu. Chtělo by to více ničení a více zla směrem k pozemštanům.