Recenze (255)
Svět podle Mallory (2010)
opět to samý. prních 40 minut hrozná nuda, už už jsem to chtěla vypnout, ale nakonec se to rozjelo a bylo to i docela příjemný
Vlčí bouda (1986)
na to by se měl podívat každej předtim než vyrazí na tábor, soustředění nebo nějakej teambuilding a školu v přírodě :)
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
po dlouhý době seriál u kterýho si pustím hned další další a ještě další díl... naposledy mě takhle chytnul asi Dexter a Prison Break
Všichni moji blízcí (1999)
bohužel dost špatně pojatý a strašně nudně zpracovaný příběh. Ikdyž si vážím N. Wintona, tak na můj vkus tu máme dost přewintnováno... Sice obsadili většinu českých hvěz, ale protože jsou vidět skoro všude nějak jsem jim ten osud ale vůbec nevěřila
Výměna (2008)
skvělý, šílený, strašný. 2,5 hodiny jsem trnula hrůzou a říkala si jak je sakra tohle možný
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
na začátku to pro mě byla docela nuda, po 3/4 hodině se to změnilo, začalo mě to bavit a uživala jsem si to, ale ke konci jsem chytla pěknou depku a dokonce i nějaká ta slza ukápla
Vrásky z lásky (2012)
bylo by to o hvězdu víc kdyby tam nebyla Bohdalka. Ikdyž začátek nic moc, ale posledních 20 minut rozhodně stálo za to
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
pěkná příroda i postavičky a příšerky, semtam vtipný dialogy, ale proč je to probůh tak dlouhy? a proč to má tolik dílů? a proč se tam furt někdo s někym mlátí? šup o 2 hvězy mín jeden díl kterej by měl max hodku a půl by fakt stačil :)
Vyměřený čas (2011)
skvělá ukázka toho jak opravdu žít a využít ČAS
Ranhojič (2013)
historický filmy nemusím, ale je to moc dobře zpracovaný, bavilo mě to,užila jsem si to, ale je to zbytečně dlouhý