Recenze (255)
Kobry a užovky (2015)
neurazí, ale ani nenadchne. průměr.
Přiznání (2001)
skvělý rozhovor, dala bych klidně 4 hvězdy nebejt naprosto příšerný kamery, kvůli který se na to chvilkama nedalo koukat aby se mi nezamotala hlava
Marketa Lazarová (1967)
pro mě neskutečně zdlouhavý a vlekly, takže to určitě není film na kterej se dá dívat kdykoli. cítím tu bolest a utrpení i díky hodně silný hudbě.
Neřízená střela (2010)
přiblblost a to obsah filmu a celkový hodocení vypadalo docela nadějně
Fotograf (2015)
přiznám se že hodnocení hodně vypovídá o mém vztahu k saudkovi... nechutný prase, takže odpad
Miluj mě, prosím (2004)
klukovi se líbí holka a pořád jí pozoruje a vyhledává..... vůbec nechápu proč to má takový hodnocení jaký má
500 dní se Summer (2009)
Gordon-Levitt - NE, NE, NE
Dobrý ročník (2006)
možná kdybych se vyznala ve vínu, nebo ho aspon pila, tak by mě to bavilo hnedka trochu víc :D
Ptáčata (2011)
Lily evidentně má pěkně rozjetou poruchu osobnosti, což mě na jednu stranu přitahovalo a lákalo mě její nevyzpytatelný, divoký chování, ale na druhou stranu mě taky pěkně vytáčela ...
Hořící keř (2013) (TV film)
není co řešit, jasných 5* a kdyby to šlo tak bych klidně ještě jednu přidala. úžasný zpracování, báječný herci i uvěřitelná a věruhodná atmosféra která mě okamžitě do sebe vtáhla. celou dobu jsem si všechny 3 díly hrozně moc užívala. skvělý, skvělý, skvělý!!!!