Recenze (353)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Star Wars vlak jede na stanici, kam mě se už nechce. Nevím jestli vůbec dokoukat tuhle trilogii. Ale víc do toho Disneymu sypat nemůžu. Možná to není chyba u nich, ale u mě. Přišlo mi to jako nehorázná debiláž, která můj oblíbenej fikční vesmír trhá na kusy.
Únos (2017)
Dávají se na Slovensku speciální ceny za použití kouře v obrazu nebo proč se ve slovenských filmech fajčí jak o život v každé scéně?
Obchodní dům (2017) (studentský film)
Vtipné, melancholické, smířlivé, moravské...pecka + super + díky za tu vzpomínku na Prior.
Krajinou domova - Jezerní hory (2017) (epizoda)
Neříkám nic!
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Jakkoliv to může být skvělé (a v některých momentech je) a vizuálně vypiplané (dobová atmosféra je ultimátní), tak...se tam na konci nic nestane. Vůbec nic.
Čára (2017)
Zhruba v půlce se mi lámal pocit z "hm škoda" do "začínám mít problém vydržet". Už dlouho mě nepálila otázka "cena pro režiséra" jako teď - film musel být evidentně mohutně prostříhán (odmítám věřit, že by byl napsán takto děravě) a to nesvědčí zrovna o nejlepší režii. (tvrzení, který se dá těžko nějak objektivně podložit) Zároveň mi vlastně režijně vadilo řešení spousty věcí - na sebe upozorňující řešení záběrů, divné skákání mezi legrací a vážností, casting, koherentno světa...pffff. Čára není dle mého není ani zdaleka "mrda".
Blade Runner 2049 (2017)
"Stroje mají city" roztažené na tři divné hodiny (kdy se objeví první zvěst, že je celej film přestříhaný a chybí složitá půlhodina, kde to celé dostane rozměr "jo, tak takhle..."?). Nejmenovat se to jako revoluční sci-fi z minulého století (které je svým tématem a jeho řešením aktuálnější než tohle..jaj), tak by to asi tolik nevonělo odérem vykastrované značky znovu prodané pamětníkům. Hrozné zklamání, špatné sci-fi a nudný film.
Labyrint - Epizoda 1 (2017) (epizoda)
Ztracenost ve chvíli, kdy se prodával femme fatal slovenský zadek jakožto povinný erotic shot made by starej vykouřenej perverzák nebo co se to sakra stalo (??)...hrůza.
Wind River (2017)
Brutální hajping mrazivé nedetektivky, která se v posledních 20ti minutách rozplyne do divného wtf...
Město 44 (2014)
Tak trochu jiná válka. Pořád skvělý zážitek.