Recenze (34)
Temný rytíř (2008)
Dvě ze čtyř si zasluhuje mistrný výkon H.Ledger.
Strážci - Watchmen (2009)
Jednoznačně nejlepší pohádková adaptace. A to zejména díky režisérovy, kameramanovy, scénáristům a dramaturgii. Každá scéna je mistrně vytvořená a vytváří temné pocity které rostou v nezměněném tempu po celý film. Jedna z mála opravdu geniálních filmových výtvorů po roce 2000.
Smrtonosná zbraň (1987)
Škoda neherce Glovera.
Rivalové (2013)
Mistrný střih a kamera.
Legion (2017) (seriál)
Za propracovanost a chuť překročit hranice zaběhnutých standardů.
Deadpool: No Good Deed (2017)
Tenhle vtip se povedl.
Deadpool (2016)
Totální dno kinematografie. Většina velikánů kteří tohle zábavní odvětví budovali se musí otáčet v hrobě. Naprostý plytký humus bez použití špetky inteligence při výrobě.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Velice slušný výkon Fassbendera .
X-Men: První třída (2011)
Za scénář a a režii která vychází ze 100let tradice.
X-Men (2000)
Začátek dalšího naprosto zbytečného, nikdy nekončícího Univerza, který je primárně zaměřený na výdělky. A je schopný dodat pouze průměrnou zábavu se spoustou klišé. Je mi z toho zle.