Recenze (57)
Holé lebky (1995)
Tak tento film mi nepovedal nič nové. Rieši sa večný konflikt medzi nacistami a černochmi, ktorý sa aj tak nevyrieši a ocitneme sa úplne na začiatku. Ale Fishburne, čoby profesor, stojí zato.
Se slovníkem v posteli (2003)
Naprosto klasický romantický film. Neprekvapilo ma absolútne nič, všetko bolo predvídateľné. Napriek tomu sa to dalo pozrieť.
Ničitel Conan (1984)
Príbeh dosť o ničom. Je to o trocha viac fantasy ako Barbar, ale na tých obludách som sa fakt zasmial (najma ten žabiak na konci). Fakt som sa bavil aj na opitom Arnoldovi. Čo však stojí za ***** je úžasný soundtrack od Basila Poledourisa.
Maso a krev (1985)
Je tam plno nedotiahnutých detailov, ktoré miestami až bijú do očí. Taktiež sa tam nájde hromada nelogickosti. Čo však stojí za uznanie je výborná hudba ala Barbar Conan, ktorá sprevádza takmer celý film .
Tupac: Vzkříšení (2003)
Výborný dokument o tom, že mať slávu a peniaze neznamená mať pohodlný život. Pekne chronologicky spracované od narodenia až po smrť.
Sicilián (1987)
Kniha je síce napínavejšia, ale aj tento film má svoje čaro. Bál som ako sa Lambert vysporiada s rolou Giuliana,ale zvládol to celkom dobre. Film má prjiemnú atmosféru, hoci vidno, že tvorcovia sa s niektorými scénami mohli trocha viac pohrať.
Zákon gangu (2002)
Jeden z filmov, ktoré by som ozaj nechcel vidiet s dabingom :) Dobrý príbeh z drogového prostredia Harlemu. Páčil sa mi múdry koniec, ktorý pripomína belošské mafianske filmy. Pekne realisticky spracované.
Zamrzlá země (2005)
Výborný film. Jeden z najlepšich fínskych filmov. Štýlovo to pripomína trochu Crash. Život má vela podob a Aku Louhimies nám ukázal tú tragickú.. 90%+5% za finštinu.
Happy Tree Friends 3 - Třetí úder (2004) (video kompilace)
Tak tento diel je fakt drsný.Zatial najkrvavejší.
Lotři (1992)
Zápletka vcelku jednoduchá, ale o to tam asi nešlo. Celkom napínavé, bol som zvedavý ako to skončí, hoci sa to dalo trocha tušiť... Vzhľadom k roku natočenia 70%.