Recenze (369)
Vyměřený čas (2011)
Skvělý nápad,ale provedení pokulhává za tak parádní myšlenkou. Justin mi vůbec nevadí,ale na tyhle role prostě někdo jiný. Justin je pro komedie :)
'Year Zero' OFFF Festival Main Titles 2011 (2011)
Vizuální pocuc
Zátah: Vykoupení (2011)
Odreagovačka jak má být, jednoduchý děj, spousta parádních bitek a spolu s tím nesmrtelní indonésané.
Ztracen ve vesmíru (2011)
První 2/3 filmu jsou parádní a člověk se těší co se vyklube v závěrečné třetině. Ale to je právě kámen úrazu páč po začátku Leeho procházky ve skafandru kdesi po nějakých starých budovách se začíná film matlat kdesi v bahně a už se z něj nevyhrabe. Je to škoda film měl velký potenciál.
Alenka v říši divů (2010)
Uff uff....docela těžké zklamaní. A ani jsem si dositisti nesmlsnul na Deppovi, jak už tomu v Burtonovských filmech bývá. Film je celek m utahaný a nudný...........
Cizinec (2010)
Hnáty křivé pod plachetkou osoba, vichřice se podoba, tak bych asi vylíčil Angelinu. Kam se poděla ta sexy Angelina, na kterou sme byli zvyklí. Johnny si opět zahrál roli piráta akorát ho postavili do benátek a dali mu jiný ohoz. Jinak děj předvídatelný, nejen místy nudný. Nudící angelina chodící po benátkách a johnny tahnoucí za ní jak smrádek...nuda nuda
Cizinka (2010)
Tenhle snímek už nechci nikdy vidět. Čekal jsem tragi-konec, ale tohle bylo hodně silný kafe. Věřím, že tohle byl nástin toho jak to ve většině "spokojených" rodinách muslimského smýšlení chodí. Jejich radikální postoj a jejich názory unikají zdravému rozumu.
Domov snů (2010)
POvedená vyvražďovačka, bytuchtivé hlavní představitelky. Prostě ten výhled na moře je opravdu potřeba :)
Expendables: Postradatelní (2010)
Ufff uff....safra co to bylo? Na pokoukání na sebranku známých herců dobrý,ale děj a střih a jednotlivé scény?...to bych řadil mezi béčkové situace.
IRIS: Spiknutí zla (2010)
Super akční snímek? Spíš splácanina v Bulharské koprodukci s kameramanem, který trpí závratěmi v každém lepším akčním momentu :(