Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Červený trpaslík, víc netřeba říkat!
Přátelé (1994)
S tímhle seriálem jsem prožil své teenagerské období, a i teď na něm ulítávám. Nejde, než doporučit :)
Futurama (1999)
Nářez, při kterým ani nebudete mít čas se smát..
Monty Pythonův létající cirkus (1969)
Kult no, co dodat:)
Království (1994)
Po prvním dílu vás chytne a nepustí!
Ajťáci (2006)
"Moss! Moss!!"
Haibane renmei (2002)
Dokonalé, dokonalé a ještě jednou dokonalé!
Battlestar Galactica (2004)
Drsné, temné, mysteriózní sci-fi, skvěle propracovaný scénář a perfektně vybraní herci. S každým dílem si člověk říká, že tady už bylo dosaženo dokonalosti, ale následující díl "hranice" dokonalosti posune ještě o kus dál :)
Black Books (2000)
Nerudná socka Dylan Moran, sarkastický britský humor a dokonale vypointované díly!
Samurai Champloo (2004)
Supr nářezná akce a spousta zábavy v originálním stylu. A skvěle švihlá trojka hrdinů.