Recenze (1 643)
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
mám rád snovost, surrealismus, záhady, barvy i pohádky... ale tady ta kombinace byla na můj vkus až moc kýčovitá a než jsem si zvykl na gilliamovy poblázněné noty, zazvonil zvonec a ódy na digitální triky byl konec... co zbylo? zmatené dojmy z originality na jedné straně a naprosté haluze na straně druhé... zajímavé, ale ne každý si zde přijde na chuť. 50%
V údolí Elah (2007)
hm, tak já nevim... na mě to prostě nějak nefungovalo, přišlo mi to zbytečně natahovaný, trápil jsem se skoro jako tommy lee a rozuzlení nic moc... prostě zase další průměrnej film, který nepřináší nic novýho... 50%
Tom a Jerry: Film (1992)
ano, pro všechny fanoušky starých dobrých krátkometrážních grotesek je tohle opravdu dost velké zklamání, vyjímaje snad jen nenáročná děcka obdivující barevná pohybující se zvířátka... nadměrná dávka sentimentu a písniček je občas prostě nesnesitelná, gagy jsou na úkor dopředu jasného děje s přemírou ukecaných dialogů utlačeny a nebýt tradičně pěkné hudby a animace, asi bych to ani nedokoukal. zbytečná křeč. 30%
Gran Torino (2008)
velmi dobrý film, bohužel musím jít s hodnocením o hvězdu níž - na můj vkus je snímek až moc patetický a soundtrackem ne zrovna vydatně podpořený... prostě očekávání byla asi krapet moc vysoká. ale abych jen nerejpal, divák se rozhodně pobaví a některý třeba i dojme, clint je nadmíru přesvědčivý a je to tak trochu on, na kom stojí a padá celý film. tedy suma za 80%, snad mě jeremy nesežere :)
Štěstí ve hře (2007)
což o to, napětí i romantiky bylo dost, ale postrádal jsem trochu hlubší pointu, ubral bych půl hodinky a zhustil příběh... zde bylo bohužel téměř vše předvídatelné a bojím se, že za týden budu vědět jen to, že to byl milej film o pokru... a to je asi trochu málo. nicméně coby neškodná jednorázovka neurazí snad nikoho. 60%
Pohádka z kamene (2008)
překrásné scenérie, působivá kamera, několik opravdu úchvatných záběrů a maker... ale jinak nic. vcelku nudná historie ve filmu dominuje na úkor přírody, což vzhledem ke svému oboru nemůžu tolerovat :-P z celé řady témat, která národní park nabízí, se tvůrci zaměřili bohužel výhradně na dějiny a film na mě působil spíš jako reklama pro zvýšení turistické návštěvnosti. určitě šlo vytěžit víc! 60%
Film o filmu Děšťová víla (2008) (TV film)
nijak zvlášť mě to do kina na vílu netáhlo, po shlédnutí tohoto filmu mám chuť to vidět ještě menší. ale třeba se pletu a bude to pecka - nějaké české novodobé pohádce už bych to opravdu ze srdce přál. film o filmu průměr... málo zajímavostí, rozhovory nudné, natáčeno snad na digitální fotoaparát... děs běs. 50%
Já to tedy beru, šéfe...! (1977)
tu a tam člověka zatahá za uši nějaká ta hláška na záporné kapitalisty, ale když se přes to člověk s úsměvem přenese, zůstane mu výsledný průměrný dojem z celkem ucházející komedie s hvězdným obsazením. ale není to film, který bych musel vidět nutně znova... 50%
Šejk (2009) (TV film)
to by člověk nevěřil, jak může být 68 minut nekonečných... teatrální "výkony" a vpravdě bahenný scénář nezachraňuje ani těch pár úsměvných situačních fórků... prosím změnit žánr na tragedie. 20%
Z pekla (2001)
zezačátku trochu po(z)volné, nicméně velmi záhy nabírá film coby londýnský masakr listonovým nožem docela slušné obrátky a dění je najednou tolik, že člověk nestíhá valit bulvy... to vše v nádherně pochmurné atmosféře s mysteriózním nádechem pohlavních nemocí a krve lehkých žen. napětí graduje až do úchvatného konce. herecký koncert se skvělým obsazením, atd atd, zas bych tu jen plácal superlativy, což dělám u všech svých 5* hodnocení... tedy klobouk dolů před režisérským bratrským duem, precizní práce. 90%