Recenze (97)
Life on a String (2002)
Laurie Anderson mám moc rád a tak mě tento velice esteticky laděný film příjemně překvapil.
Tony Conrad: DreaMinimalist (2008)
Vystrední a strašný, ano, ale velice příjemně.
Melodie mého srdce (2007)
Úžasný scénář a myšlenka, příliš komerčně natočena a bez prostoru mezi řádky.
Sedmá pečeť (1957)
Neustálé hledání oněch odpovědí na věčné otázky. Snad jen láska?
Mazací hlava (1977)
Ve vymazaném světě jedné vymazané hlavy, ještě že to všechno tak dobře dopadlo! Nejlépe vystihl mé myšlenky: Eodeon
Bathory (2008)
Film jako celek nefunguje, spíše pouze jakési určité momenty, které rozhodně celiství zážitek neposkládají.
Braindead - Živí mrtví (1992)
První polovina geniální, ale zbytek jen bezhlavá řežba tisíce zombíků. Proč mě má tohle bavit?
Matka (2007)
Možná mi pootevřel oči...
Obrazy starého světa (1972)
Nemám slov; takhle vyvážený, emociální, umělecký a přitom přirozený dokument jsem ještě neviděl. (spolupracoval Jan Švankmajer)
Cow-Boy (2007)
Bohužel nic nového, snad jen natočit film o pomýleném muži, co natáčí rekonstrukci únosu autobusu a řeší osobní problémy je opravdu (pro mě) nezajímavé.