Recenze (237)
Aquaman a ztracené království (2023)
Další patetický pokus emulovat úspěch marvelovek - tentokrát by tvůrci rádi zkopírovali chemii dua Thor - Loki, ale berou si i odjinud a zase to končí jako slepenec beze smyslu. Ale Dolph Lundgren tu má víc prostoru, než v jedničce a taky je tu Martin Short, takže za jedno skouknutí to stálo.
Poker Face - Čas opic (2023) (epizoda)
vida, kam to Wolowitz dotáhnul
Black Adam (2022)
Ještě větší pitomost než původní Justice League. DC přestávají předstírat, že se nesnaží opisovat postupy Marvelovek a jedou kopírku zcela bezostyšně. Jenže nějak zapomněli pořídit scénáristu a režiséra, takže výsledkem jsou takový Avengers z Wishe. Tohle bolelo.
Irčan (2019)
Jako fajn film, ale čekal jsem, že v tom bude víc superhrdinů.
MOST! - Epizoda 3 (2019) (epizoda)
Já po vás chci desítku, protože odteď budu váš nejlepší kamarád...Ty vole to je hnusný pivo
Pacific Rim: Povstání (2018)
Chybí tomu Idris Elba a hlavně Ron Perlman. Ale jinak je tam všecko, co bych očekával od pokračování filmu o tom, jak se obří roboti řežou s obříma monstrama mezi mrakodrapama.
Manhunt (2017)
Král se teda rozhodně nevrátil. Chybí tomu zajímavý příběh, zajímavé postavy, režijní nápady. Chybí tomu Chow Yun-Fat, i když tenhle guláš by asi nezachránil ani on s párátkem v koutku.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Co filmu bere tu pátou hvězdičku je tuna klišé, který jsou prostě ubíjející. Ale jinak se mi to uchopení ve stylu Tuctu špinavců hodně líbilo.
Správní chlapi (2016)
Shane Black mě ještě nikdy nezklamal, a nestalo se to ani tentokrát.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Jedním slovem nářez, jako když zkombinujete Evil Dead a Bad Taste. Krvavé, pitomé a neskutečně zábavné. Díky Starz, že měli koule do tohodle jít!