Recenze (36)
Bill Burr: Tygr bez drápů (2019) (pořad)
Bill Burr dosáhl absolutního vrcholu, neskutečně zostra a neskutečně do černýho. 100% Jediný, co by se dalo vytknout, mohlo to být mnohem delší!
Plážový povaleč (2019)
Neuvěřitelně nudnej kýbl sraček. Měl jsem dát na to varování zde v obsahu: "Big Lebowski...", ano, přesně v duchu týhle debility nad kterou všichni tak rádi a pozérsky masturbují. Tragičnost děje dokládá i to, že jsem 95 minut sledoval v průběhu 60 dnů. Totální odpad.
Za oponou - Seznámení (2019) (epizoda)
Mírný optimismus!
Rick a Morty - The Rickshank Redemption (2017) (epizoda)
Wubba Lubba Dub Dub! Rick a Morty jsou zpět, jen je trošku mrzuté, že první díl třetí řady je jen předsunutou hlídkou a celá série začne až někdy v létě.
Trpaslík (2017) (seriál)
Po druhém zhlédnutí s odstupem 5 let, přidávám 5. hvězdu.
Příchozí (2016)
Jediný scifi, co k tomuhle filmu lze přiřadit, je zdejší hodnocení. Nuda, kýbl nudy. Pseudo-intelektuální slátanina hrající si na vyšší princip morální. Fuj. Never ever again.
Blunt Talk - Plané řeči (2015) (seriál)
Začátek dával naději na netradičního Stewarta, ta se však s dalšími díly rozplynula a zůstal jen pocit znuděnosti a mírné trapnosti. 40%
Mr. Robot (2015) (seriál)
Hodnotit to po prvním díle nehodlám, ale rozhodně mě to pohltilo a namlsalo. Už aby byly další díly!
Pizza Boy (2015) (seriál)
Tak seriál dokoukán celý a přes pár slabších momentů jako třeba díl druhý, musím hodnotit víceméně kladně. Sin-city styl tomu dodává šmrnc, malé roličky velkých herců jako "kauza Boris" patří k tomu nejlepšímu co seriál přináší. Škultéty se vyloženě baví. Zasloužené 4* a jsem zvědav, zda bude pokračování...
Godzilla (2014)
Strašná sračka... Naprosto nechápu ten HYPE.