Recenze (113)
Svatá čtveřice (2012)
Šel jsem si odpočinout a pobavit a přesně to jsem dostal a k tomu ještě bonus v podobě hudby skupiny EGGNOISE.
Piraňa 3DD (2012)
HAHA tak na zabití odpoledne a už si nikdy nevzpomenete i když výroky Davida Hasselhoffa nemají chybu,ale to je asi to jediné.
Bratrstvo černé pracky (2002)
Mě se ty parodie prostě líbí všechny :D
J. Edgar (2011)
Zručně odvedený film pod taktovkou Clinta a výborný Leo,který roste každým dalším filmem.
Tajemství mumie (2010)
Lucu, Lucu!!!
Colombiana (2011)
Odpočinková Bessonovská klasika se sexy Zoe. Jestli se nechat zabít, tak jedině od ní.
Nevinnost (2011)
Tak první půlka,nemastná,neslaná, ale pak to nabere rychlost,kdy se člověku zastaví dech a zjistí to až na konci filmu,že se má nadechnout. Herecký koncert. Prostě hodně přísnej výbornej film
Krvavý stát (2011)
Jediná výtka, dlouhé pobožné kecy v kostele, ale pak to má neskutečný náboj, Parks i Goodman excelentní
Shrek a duch lorda Farquaada (2003)
Ve 4D extra záležitost v Universal studio.
Ledová smrt III (2010)
Klasický Norský standart, miluji jejich filmy