Recenze (123)
Pixely (2010)
Pixely útočí! A za všechno může jedna televize a chlap, kterej ji odložil aneb jak recyklovat staré počítačové hry!
Vodník a Karolínka (2010) (TV film)
Samotného mě překvapilo, že dnes ještě někdo umí natočit kvalitní pohádku. Vodníci v pohádkách, to bylo vždy vděčné téma a ani tady nezklamalo. Filmařům se to povedlo. Sice sem dali počítačové efekty, které člověk u pohádek nehledá, ale tady to jedině prospělo! ;)
Ženy v pokušení (2010)
Nedokoukal jsem to. Kdyby tam ale nova nedala reklamu, tak na to čumim až do konce. Jedna hvězda za to, že ikdyž to byla katastrofa, tak to člověka nutilo na to koukat. Možná jsem doufal, že se to zlepší. Nevim.
Živí mrtví - Série 1 (2010) (série)
Seriál mám rád koukám na něj, hororový ale příliš není - zombíci jsou vlastně pořádně akorát v prvním díle.... A když už se mihnou, je to trochu očekávané a leckdy i vtipné (ano i vtipné momenty jsem tam objevil). Ten seriál, když se to vezme kolem a kolem je vlastně taková RPG hra, kterou za vás už odehráli filmaři a vy jen koukáte jak si s ní poradili.
Duše (2009)
Hned od začátku mi na tom něco nehrálo! Mě se to líbilo. Místy i docela deprimující. Třeba ten panák na kole.
Orphan (2009)
Od tý doby, co se to objevilo v kinech se na to chci podívat. Dostal jsem se k tomu až teď. Film zkončil asi před pěti minutami a já sedim a jenom čumim. Až neskutečně výborná hra na moje nervy. Prostě brilantní filmové dílo, u kterého se člověk nenudí od začátku do konce.
Trabantem Hedvábnou stezkou (2009)
Kéž bych jednou provedl stejnou expedici. Jo, miluju dobrodružství, ale často zůstane jenom u toho, že se dívám na dobrodružství jiných. Škoda, že stopáž tohohle filmu byla jen 58 minut. Ano, Kazachstán je slušný peklo, který bych chtěl zažít!
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Hodně silný příběh o malém chlapci a jeho kamarádovi z farmy - koncentračního tábora. Bruno stále nedokáže pochopit, proč jeho nový kamarád chodí jen v pyžamu, pochopí to až na konci filmu...
Jízda smrti (2008)
Film sám o sobě docela v pohodě. Až taková nuda, jak tady všude čtu to nebyla. Docela to i šlapalo, ikdyž jsem se asi 2x koukal, kdy už to zkončí. Rozsekal mě ale závěr. Ten, jakoby do filmu ani nepatřil. Byl tam zasazenej násilně, jako kdyby filmaři už nevěděli jak dál, tak se najednou rozhodli pro konec. Asi bych tenhle film nikomu nedoporučil. Radši.
Johnny Mad Dog (2008)
Nějak jsem si myslel, že tenhle film bude podobnej Městu bohů, ale pěkně jsem se zmýlil. Tohle je mnohem syrovější. Mnohem drsnější. Když si to tak člověk vezme, ten film je vlastně docela pomalej. Ačkoliv je to o válce. Žádnej americkej film na efekt, kde všichni zbrkle pobíhaj a řvou. Tenhle si jde klidně, svou cestou nechává hrdiny pomalu kráčet městem, nechává je chladnokrevně zabíjet. Nechává plynout čas a působí tak na city diváka mnohem víc. Ovšem, ne všichni tenhle film snesou, protože si na nic nehraje a ukazuje všechno bez okolků. Syrově.