Recenze (66)
Kony 2012 (2012)
Propagandistický film, který hraje na city, ale myslím, že neříká úplnou pravdu. Celý problém je totiž mnohem hlubší, než zničení ,,nějakého" Konyho. 15%
Let's Pollute (2011)
Špatné to není, ale že by to mělo dostat Oscara? 60%
Liga snů (2009) (seriál)
Pohodový seriál, který by bez Jona Lajoieho byl poloviční. 85%
Lovec hlav (1976)
Parádní napínavá kriminálka se skvěle rozjetým Belmondem v hlavní roli. Tohle si podá většinu americké produkce k večeři. Holt frantíci umí. 75%
Malviviendo (2008) (seriál)
Hodně zvláští seriál, z ne příliš často točeného prostředí se skvělou kamerou, obsazením, hudbou... no asi vším. 80%
Méďa Béďa (2010)
Bohužel kravina, která má k originálnímu kreslenému Yogimu hodně daleko. Pár vtipných scén přebije kupa těch trapných a děj je hnusně americký. Velká škoda nevyužitého potenciálu :( 45%
Michael Jackson: You Rock My World (2001) (hudební videoklip)
Jak písnička tak klip jsou hodně povedené a MJ je tam za drsňáka a celkově to má parádní švih. A ten tanec! 80%
Monopoly – Hra o život (2011)
Povedený originálně pojatý "trailer". 70%
Můj pes Buddy (1997)
Kravina, kterou pozvedá jenom roztomilost toho psa a Bill Cobbs. Dětem se to ale asi líbit bude. 30%
Nahoru a dolů (2009) (seriál)
Seriál, který má svůj osobitý neotřelý styl v čele s králem světa Kenny Powersem a jeho úžasným smýšlením a hláškami. 75%