Recenze (55)
Zkrat (2011)
Nevím jestli jsem byl tak nepozorný, ale v podstatě jsem nepochopil o co tam vlastně šlo.
Žena v černém (2012)
ponurý příběh, slušná atmosféra, několik velmi dobrých lekaček; studiu Hammer určitě nedělá film ostudu
Underworld: Probuzení (2012)
Jednoznačně nejslabší část série. Navíc mi přišlo, že se na triky nedotalo moc dolarů.
Nákaza (2011)
Zajímavý snímek, který ale vyzněl tak nějak do ztracena (alespoň závěr filmu).
...a jitra jsou zde tichá (1972)
tři hvězdy za nostalgii. Tohle nám promítali v 80.letech na ZŠ při oslavách konce 2.sv. války a podobně. Teď jsem si to po letech připoměl. Tenkrát mě to zaujalo daleko více, 5 děvčat a jeden staršina proti 16 parašutistům. Copak mohl ruský člověk prohrát.-). Ty barevné vsuvky z doby míru si mohli opravdu odpustit.
Obléhání Syrakus (1960)
Moc keců a žádná akce, s výjimkou posledních 10 min. Jeden z těch slabších italských "sandálových" filmů.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Chvílí dojímající, chvíli komedie. Asi to nejlepší co jsem zatím viděl se Steve Carellem. Nejen ústřední dvojici to příjemně šlape a tak dvě hodinky stopáže vcelku rychle utečou.
Sovětská bouře: 2. světová válka na východě (2010) (seriál)
Výborný dokument, animace zajímavě dotvářejí původní záběry. Pro zájemce o 2.sv. válku nutnost shlédnout.
Pád do tmy 2 (2009)
Velice slušný horor se spádem a několika lekačkami. Komu se líbila jednička měl by skouknout i dvojku, určitě nebude zklamán.
Operace Crossbow (1965)
Zajímavý film o německém raketovém programu, který jim chtějí překazit britští špióni. Bohužel na můj vkus až moc ukecané a Sofii Loren po 20 min., co se objevila na scéně, odstranila britská agentka.