Recenze (39)
Premiér (2019) (seriál)
To nedám.
Nebezpečná laskavost (2018)
Je to jako Gone Girl, kterou natočil jouda odvedle s půjčenou kamerou svého kámoše a lidma, co během odpoledne posbíral na náměstí.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
"Hermione just stole all of our shit." Gold. Je to tak blbý, až je to dobrý.:)
Srážka s láskou (2019)
Po docela dlouhé době čistokrevné romančo, u kterého nemáte potřebu si během promítání vypíchnout obě oči
Panství Downton (2019)
Seriál mám ráda, ale film je bohužel jen pěkně natočená, nablýskaná nuda.
GLOW: Nádherné ženy wrestlingu (2017) (seriál)
GLOW byl pro mě milým překvapením a zároveň jedním z nejlepších seriálových objevů posledního roku. Zábavné, neotřelé a netuctové - za mě velké ano.
Nemocnice New Amsterdam (2018) (seriál)
New Amsterdam je další balada o tom, jak dnešní snaha udělat ze všeho sociální drama ničí potenciál fajn seriálům. Po pár dílech nepokračuju, moje tolerance na porno pro americké levičáky je letos už vyčerpána. Sorry jako. #bublinkahejtr
To Kapitola 2 (2019)
Tři hvězdy s pozlátkem, či čtyři se spoustou výhrad. Jedno ale upřít nemůžu - naprosto geniální casting. Ten, kdo vymyslel obsazení Billa Hadera, by zasloužil zvýšit osobko:))
Sing Street (2016)
Film, který hřeje. Se skvělou hudbou k tomu.:)
Odbor městské zeleně (2009) (seriál)
Pro Jeana Ralphia bych dýchala.