Recenze (339)
Prokletý ostrov (2010)
Sice jsem už v půlce věděla, že DiCaprio je sám blázen, ale i tak to bylo velmi dobré. Atmosféra, herci, nápad. Zahrála bych si takovou hru!!
Přátelé (1994) (seriál)
V angličtině sou fakt výborný...
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Mě to dostalo.
Sherlock (2010) (seriál)
Vsechny tri dily jsem slupla, ani jsem si nevsimla, ze uz dalsi nejsou... Napadite zasazeni do moderni doby, realne vyuziti technickych pokroku (internet a s tim souvisejici), zajimave obsazeni hlavnich roli. Tak druhá série byla snad ještě lepší, Je znát větší rozpočet :)
Jak vycvičit draka (2010)
Vtipny animak, sice predvidatelny, ale co je, to jen pohadka. Krasne naanimovany pohyb draku. Velmi originalni draci, Vikingove. A hlavni drak Bezzubla vypada jako moje kocka :))
Clerks: The Lost Scene (2004)
Kultovni.
Procitnutí v Garden State (2004)
Zacha jsem si oblila jiz ve Scrubs a nyni opet. Skvela Natalie Portman, ve spojeni se smutnym a blaznivym pribehem, to vse doplneno skvelym OST.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Videla jsem vsechny rady (az na Interns) a i kdyz ke konci nektere postavy byly uz predmenzovane, stale to melo stavu a stalo jsem se chtela na to dodivat az do konce. Dekuji tomuto serialu za velmi prijemne straveny cas.
Firefly (2002) (seriál)
Rozhodne jeden z nejlepsich, nejnapaditejsich a nejvtipnejsich...
Ghost in the Shell 2: Innocence (2004)
Skvělé pokračování...