Recenze (27)
Star Wars Povstalci - Crawler Commandeers (2017) (epizoda)
Zatím asi dějově nejslabší díl ve čtvrté sérii.
Premiér - Epizoda 2 (2019) (epizoda)
Jestli první díl byl dno českého rybníku, tak tohle je Mariánský příkop!!!!!!!!!! Normálně u toho člověka rozbolí hlava...
Premiér (2019) (seriál)
Absolutní dno, absolutní dno! Je to trapné, nikoli vtipné, jedna scénka není vtipná, nestojí to ani za rozbitou držku...
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Jakou atmosféru nastavil konec trojky, takovou graduje finále čtyřky a pravděpodobně i celé série Toy Story. Tak emocionálně vyveden z míry jsem už dlouho u žádného filmu nebyl. Proč mám rád Toy Story? Protože: 1) první 3D animovaný celovečerní film vůbec 2) příběh, který rozhodně nebyl a stále není okoukaný a je jedinečný 3) atmosféra všech čtyř filmů je ochromující. Proč si myslím, že čtyřka je nejlepší díl celé série? Protože: 1) strašidelný, jedinečný, krásný, okouzlující, napínavý, akční, humorný, geniální animace, dojemný ... 2) absolutně neočekávané zvraty, které vám vyrazí dech a donutí i zpětně trochu přemýšlet nad dějem i celým filmem samotným 3) musím se vrátit k tomu strašidelný. Na to, že je film - ať se nám to líbí, či ne - primárně určen pro děti, si tvůrci dovolili docela zariskovat !!POZOR, SPOILER!! s relativně hororově vzhlížející čtveřicí (alespoň myslím že tam byli čtyři) panáků (fakt nevím, jak jinak to nazvat, možná loutka), kteří se najednou objeví, odchodí svojí úžasnou chůzi a zase někam zmizí. A pardon, samozřejmě odhalí svůj OKOUZLUJÍCÍ úsměv. 4) Přítomnost Pastýřky a Oveček je samozřejmě úžasný bonus, který opravdu zahřeje u srdce fanoušky série. Viděno v kině 21. 8. 2019
Star Wars: Odboj - The Triple Dark (2018) (epizoda)
Rozhodně lepší než první díl!
Star Wars Povstalci - Série 3 (2016) (série)
Druhá série byla o poznání lepší než první a třetí je zase o něco lepší než druhá. Ovšem dějová linka Mandalore je poněkud nudná, tudíž jako celek to rozhodně nebylo tak zajímavé. 85 %
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Tak to je neskutečné! Nic horšího neexistuje. Měla to být pohádka. Ano, měla být ...
Pelíšky (1999)
Geniální film, který vystihl úplně všechno co měl a co se vystihnout dalo. Už prostě vánoční klasika!
Andělská tvář (2001)
Lidi budou kritizovat pořád. Už ani nevíte co byste natočili! Herecký výkon všech herců i příběh byl geniální!
Shrek Třetí (2007)
Pro mě taky jednoznačně nejlepší Shrek. Příběhově na stejné úrovni jako 2, ale humorem o čtyři patra výš než 1.