Oblíbené filmy (3)
Hannibal (2001)
Napul horor,napul komedie:) Herecký výkon ani snad není třeba komentovat(výborný),ale dávat ochutnat v letadle dítěti něčí mozek....no dobře no:)) Kvalita ale rozhodně nedosahuje na snímek Mlčení jehnátek...to vážně ne,ale dá se na to juknout i vícekrát...čili nudit se asi nebudete,nebo ano?
A.I. Umělá inteligence (2001)
....já to zkrátim.....pominu li zbytecne protazene sceny...patri toto dilo mezi nejlepsi filmy sveta... herecké výkony...převážně Davida ,jsou ohromující a fascinujicí...nikdy jsem nezaznamenal takovýto herecký výkon u dětského herce.( v té době nejlepší na světě díky tomuto filmu a filmu Šestý smysl)...z našich se tomu přiblížil Tomas Holý...klobouk dolu .... Stevene...jsi jednoznačně nej.rejža na planetě! 95% ...takto si cenim toto dílo...
Kontakt (1997)
Podle mého názoru jedno z nej sci fi co jsem kdy viděl.Herecký "konzert" a možnost reality děje mě fascinuje.Jen těch "náboženských"a protiateistických scén by mohlo být méně.Žádní ušatí lidé či trojité poprsí(total recall)a podobné filmové pohádky:) Jediný film,který u mne překonal i "Polákovinu":) z let 1964 Ikárie XB1...Stručněji napsáno...mám v oblibě možnou realitu(ve sci fi),nežli kouzelné prstýnky,legrační postavičky a hubené postavyčky s hruškovitou hlavou vyjma filmu typu A.I.Umělá inteligence:) ps:Omluva pro příznivce Pána prstenů,Star trek a Setkání třetího druhu...:)