Recenze (31)
Tajemný Picasso (1956)
Zajímavé vidět Picassa malovat.
Vojcek (1979)
Film natočený v Telči. Mám pro něj slabost.
Nezlomný (2001)
Pure Herzogian! Skvělý storytelling. Židovská víra. Tajemno. Fašizmus. Kontrasty myšlení. Hodnoty člověka. Výborný film!
Barry Lyndon (1975)
Můj nejoblíbenější a nejlepší Kubrick. Masterpiece!
Kijevskije freski (1966)
Solidní umělecký nedokončený film. Připomíná mi to snovost filmů Ingmara Bergmana.
Koyaanisqatsi (1982)
Meditace. Umění. Život. Nadhled a vhled. Filmová poezie. MUST SEE.
Week-End (1967)
Myslím, že takový film může natočit jedině nemocný člověk, ta poslední část je fakt nechutná a nudná. Jinak více avantgardních prvků filmu je fakt dobrých.
Tajemný předmět touhy (1977)
Masterpiece. Za mě nejlepší Bunuelův film. Surrealismus vysoké úrovně.
Tajemství (2006)
Nevěřme těmto rádoby vědeckým blábolům! Propaganda nového náboženského hnutí New Age - zákon přitažlivosti. Propaguje povrchní materialistické věci - můžete mít všechno, co si představíte, ale nesmíte myslet negativně, jinak to nepřitáhnete - v tomto vidím nebezpečí této víry.
Peníze (1983)
Mistrovství minimalismu. Šíření viru falešných peněz.