Recenze (586)
L. A. - Přísně tajné (1997)
Na mňa až moc zložité, ale spracované to bolo fajn.
Sinister (2012)
Úžasná atmosféra a hudba, jeden z najlepších hororov tohto storočia.
Četa (1986)
Skvelá hudba
Černá labuť (2010)
Ďalší Aronofského mrazivý film, skvelá atmosféra a hudba.
Chata v horách (2012)
Klasický teenagerovský zombie horor plný klišé s niekoľkými dobrými momentami.
Hellraiser (1987)
Kombinácia odporných nechutností a skvelého napätia.
Whiplash (2014)
Skvelá vypätá dráma s úžasnými hereckými výkonmi, predovšetkým J.K. Simmons.
Neviditelný (2020)
Originálne sci-fi s prvkami horroru, skvelé napätie.
My (2019)
Atmosféra a námet super, záver takisto fascinujúci, len miestami bolo tých podivností až moc.
12 let v řetězech (2013)
Veľmi silný zážitok, skvelá hudba, velkolepé dielo.