Recenze (586)
Kill Bill (2003)
Krvavý akčný thriller, miestami až moc nerealistický, ale zároveň dobre spracovaný.
Gladiátor (2000)
Veľkolepé filmové dielo, skvelý Russell Crowe.
Upgrade (2018)
Skvelý premakaný scifi film, výborná kamera, top spracovanie.
Sociální síť (2010)
Výborný film o vzniku Facebooku, skvelá hudba.
Všechno, všude, najednou (2022)
Zaujímavé a originálne sci-fi, miestami však až moc bizarné.
Tahle země není pro starý (2007)
Komorný thriller s dobrou atmosférou, skvelý Javier Bardem, ale v roku 2007 boli lepšie filmy.
Nene (2022)
Príliš pomalé, atmosféra nulová až na pár momentov.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Skvelá dobrodružná akčná jazda od začiatku do konca.
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Lepšie ako jednotka
Labyrint lží (2008)
Kvalitný thriller, dobrá hudba, skvelí herci.