Recenze (46)
Biggie & Tupac (2002)
Zajimavý pohled na dvě vraždy rapových legend...…. doporučuji pro fanoušky ještě pro doplnění film City of lies…..Jo a stejně to má na svědomí ten hajzl Suge mafián jeden zas....j. Naštěstí sedí dál (a doufám, že napořád). Jakmile vypadl z vězení po tomto dokumentu, tak přejel autem 2 lidi úmyslně, takže šel bručet znovu. No ale udivilo mě, že se tam teda nemaj moc špatně....hřiště na basket, posilka a ten hajzl řetěz na krku a doutník v hubě...….
1917 (2019)
Tak tohle se hodně povedlo. Je to trochu takovej Rayen šmrncnutej Revenantem, ale bezvadně natočené.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
No tak tenhle seriál by mohl být jednou legen…….počkej si..... dární :-) :-)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Pořád lepší než předchozí díl.....aspoň to mělo akci, ale už to prostě nemá toho správného ducha. Lucas je holt prostě jenom jeden. Buďto ať to dělá on nebo se na to už prosím vy....te. Už je to jenom o vyždímání co nejvíc prachů z legendy Star Wars…….
Rambo: Poslední krev (2019)
Sakra kde je ten Rambo z Barmy??? Můj hrdina na kterého jsem se těšil je starej senilní dědek, kterej vleze mezi bandu mexikánců jak nějakej začátečník a jde si nechat dát nakládačku (to je fakt tak blbej nebo coooo). Nakonec tu bandu mexikánců, který jsou pro změnu zase tak blbý, že vlezou pak oni k němu do podzemí, zlikviduje jako nějakej Mac Gyver. No celkové zklamání. Dávám 3 hvězdy z nostalgie, ale spíš by to bylo na dvě. Kdyby to byl Béčkovej akčňák tak beru, ale jestli to má nálepku Rambo, tak je to fakt sakra málo. No doufám, že se v dalším díle Rambo polepší :-) A to jsem ještě neviděl novýho Terminátora. Jestli bude taky takovej, tak budu asi brečet......
Černobyl (2019) (seriál)
Zatím pro mne na obrazovce to nejlepší podání Černobylské katastrofy..... Výborný scénář a herecky zejména Stellan Skarsgård exceluje. Tato série spolu s Bratrstvem neohrožených a Rajenem povinně pouštět ve školách v rámci výuky moderních dějin.
Pod vysokým napětím (2015)
Film celkem zajímavý, ale ten stupidní konec slaďáckej a typicky americkej to celý poslal do p......e.
Kobry a užovky (2015)
Sourozenci Hádkové spolu v jednom filmu. Jsou to talenti oba. Hlavně ten mladší je opravdu talent...
Klec (2019) (TV film)
Výborné drama se skvělou Bohdalkou a Hádkem......
Captain Marvel (2019)
Ty jo tak pro mně jedna z těch slabších marvelovek…..