Recenze (46)
Osobní strážce (1992)
Nemůžu uvěřit že tenhle sladkoblábol má tak vysoké hodnocení :-) :-)
Planeta opic (2001)
Slabota slabota slabota. Marky Mark jako hlavní postava astronauta hodně nevýrazný a ačkoli mám tvorbu Tima Burtona rád tak tady se úplně nedařilo :-( Možná za to může nudný scénář.
V cizí kůži (2011)
No co k tomu říci. Klasická americká slátanina. Ale Olivia Wilde alias 13 z Dr.House je fakt sexy :-)
Rain Man (1988)
Dustin Hoffman prostě táhne celý film. Tomáš Crujzů, ale zdatně sekunduje. Na čistých pět to není, ale o fous......
Děsivé dědictví (2018)
Bohajeho to byla ale srajda. Celá debilní rodina už od pohledu. Nudný a zdlouhavý nic. Nechápu jak to tady někdo může přirovnávat k Osvícení. Asi jsem zaujatej, ale tenhle druh mysteriozních hororů prostě už neeeeeeee. Jednu hvězdičku pro Gabriel Byrne.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Dokud je tam Charlie tak bych dal i 5, ale pak to pro mně ten antiherec Ashton Kutcher téměř zabije :-(
Byl jednou jeden král... (1954)
Moje nejoblíbenější pohádka :-) Werich a Burian co dodat......
Anděl Páně (2005)
Konečně česká pohádka z těch novějších, která je koukatelná. Má vtip, děj i skvělé obsazení. Super.
V pasti (2018)
Dost podobné Tichému místu, ale to bylo dříve a přece jenom se mě líbilo o krapítek více.
Neznámý voják (2017)
Dle hodnocení a komentářů jsem po pravdě čekal mnohem víc. Ale Rayenovi nebo bratrstvu to nesahá ani na paty...